keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Ja vielä tuplana..!

Kiitos Elinarskulle ja Riikalle tunnustuksista!!! Paljon. Mä en vaan tiedä oonko niitä ansainnut kun en kovin aktiivisesti blogiani päivitä....


Tässä mun vastaukset:

Lempiruoka? Tää osa-alue mun elämässä tuntuu olevan uuden oppimista, vieläkin. Lapsena ja teininä olin tooosi kranttu mitä söin ja milloin. Sitten kun sitä pariutuu suuren ruoanystävän kanssa, tulee itsekin kokeiltua yhtä ja toista uutta - ja tykästyttyä uusiin makuihin! Intialainen ja pakistanilainen ruoka ilahduttavat tällä hetkellä kovasti. Tosin harvoin sanon ei pizzalle taikka hampurilaisateriallekaan... Voi minua! =)

Lempimakeinen? Suklaa ja salmiakki tai salmiakki ja suklaa. Kummin vain, yhdessä tai erikseen. (Ihan kuten Elinarskulla!) Tällä hetkellä erityisen hyvälle maistuu Fazerin Pätkis Mni Bites...

Lempiluettava? Mikä tahansa mukaansatempaava! Se voi olla hömppää, se voi olla jännitystä, se voi olla vanhaa tai uutta, faktaa tai fiktiota... Kunhan se vain on mukaansatempaavaa! Viime viikolla sain päätökseen Ann Rosmanin Majakkamestarin tyttären; ei se mukaansatempaavin romaani, mutta tulipahan luettua.

Mieluisin tapa tehdä käsitöitä? Skräpätä yksin omassa kopperossa yön pikkutunneille. Tai sitten tapaamisessa; yhdessä ja isolla porukalla. Ei, tämä ei ole ristiriita... =)
Ja ehdottomasti silloin, kun inspiraatio iskee!

Lempielokuva? Amélie ja Love Actually (Ihan kuten Elinarskulla!?!). Ei pysty valkkaamaan kumpi olisi enempi lemppari.

Jätän tämän välittämisen nyt eteenpäin, kun on tainnut jo aika hyvin levitä ympäriämpäri blogimaailmaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti