torstai 13. tammikuuta 2011

Te ette valita

Tässä sivu jota aloittelin jo lauantaina, Hempan hyperventiloidessa vieressä, kun on aikas "ärtsy" toi Sassafrassin paperi!!! =) Mukana ei vaan ollut mieluisia kirjaimia otsikkoa varten, joten säästin niiden lisäilyn kotioloihin.


No kyllähän mäkin sen myönnän, että toi paperi on aika runsas, joten mitään ihmeempää en tähän sivuun lisäillyt. Ainoastaan saman sarjan tarroja kohotarroilla, jo olemassa olevien koristeröykkiöiden päälle. Ja sivun alareunaan rypyttelin ton koristereunuksen.


Yhtä paljon kuin mua innostaa harmaa tällä hetkellä, niin tekee myös keltainen. Samoin kuin toi ihanuus päivämääräleimasin! <3 Ja tietenkin sivussa on myös se pakollinen kirivirhe... Mun pitäis jo muistaa, ettei mun kannata kirjottaa tarinointia skräppäystapaamisissa, kun sekoon AINA sanoissani! =/

Tässä vielä linkki Mix & Mend -sarjan suunnnittelijan Michelle Alynn Clementin blogiin ja postaukseen, jossa hän kertoo kyseisestä luomisprosessista. Eräänlainen kurkistus kulissien taakse!

Tarvikkeet: kuviopaperi Sassafra Lass; kirjaimet American Crafts; tarrat Sassafras Lass

6 kommenttia:

  1. Hieno sivu ja journaling. Nämä paperit selvästi sopivat sinulle!

    Hemppa-parka.. Mulla on nimittäin tuon saman sarjan papereita odottelemassa ja työn alla :D Ja suurkiitos linkistä, olin miettinyt ihan samaa noiden valmistusprosessista ja oli tosi kiva lukea siitä

    VastaaPoista
  2. Niin just, voi Hemppaa. Mutta mä en hyperventiloi vaan huokailen ihastuksesta!

    VastaaPoista
  3. Mä en oikein tiedä kumpaan mielipiteeseen ton paperin suhteen kallistuisin, mutta sivu on hieno! :)

    VastaaPoista
  4. Onneksi mä alan jo toipua :) Iso kuva peittää ehkä mulle ne vaikeimmat paikat paperissa... Tarina on kiva ja kuva kanssa, kannatti haastatella sua kuvasta niin kaikki jumit hävis. Ja toi päivämääräleimasin. Mäkin haluun!

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat värit niin kuin itse sanoitkin, keltainen on pop!

    VastaaPoista
  6. Ihailen. Ei olisi onnistunut sitten millään minulle tehdä näin upeaa sivua tuosta paperista. Ja minäkin kuolaan sitä päivämääräleimasinta...

    VastaaPoista