perjantai 18. marraskuuta 2011

Jaettu ilo

Tässä taannoin Stadi Scrapissa Hemppa teki aivan ihastuttavan sivun luonnoksen pohjalta. Tahdoin kokeilla samaista luonnosta myös itse, ja kun Hemppa vielä toimitti mulle just sopivan kokoiset kuvat (K-I-I-T-O-S!!), niin eikun puuhastelemaan.


Mun sivu ei syntynyt lainkaan niin helposti ja vaivattomasti kuin Hempan.... Tää oli nimittäin varsinainen revi, liimaa takaisin, revi vielä kolmesti ja anna olla -tyyppinen sivu! =)
Mutta valmiiksi tuli. Välillä sivu tuntuu ihan kivalta ja toisinaan taas ei edes ookoolta...


Ehkä eniten mua vaivaa tuo tarinoinnin sijoittelu ja suhteessa liian iso otsikko ja ennen kaikkea toi vuosiluku. Mainittakoon kuitenkin, että tosielämässä otsikko on kuitenkin edes suorassa. Kuvaajasta ei oo tietoa! =)
En oo selkeesti tehnyt piiiiitkään aikaan letteriä, kun on mittasuhteet näin pahasti pielessä! Note to self....


Tarvikkeet: kartonki American Crafts ja Bazzill; kuviopaperit Studio Calico ja October Afternoon; kirjaimet Cosmo Cricket for Studio Calico

3 kommenttia:

  1. Sivu näyttää tosi kivalta ja olen sen sanomasta täysin samaa mieltä! :)

    VastaaPoista
  2. Voi miten kivan raikas leiska! Ihania ympyräpympyröitä :) Musta tää toimii!

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä tuo kuva/pallorykelmä toimii hienosti! Ja kuinka toi journaling VOI häiritä (oli se sijoitettu minne tahansa) kun on tollanen käsiala? :D

    VastaaPoista